Vacature Accountmanager Alerting & Communication

Accountmanager Alerting & Communication in Lekkerkerk

Kennisbank

  • Oplossing voor het C2000-systeem

Accountmanager alerting & communication

Firecom is gespecialiseerd in de verkoop, het onderhoud en de service van portofoons, portofoon-netwerken, oproepsystemen en alarmontvangers voor BHV, industrie, beveiliging, zorg en onderwijs. Wij werken bij voorkeur met gerenommeerde merken als Motorola, Kenwood, Swissphone, Procom, Hikvision en Avigilon. Omdat er continue groei is binnen onze onderneming zijn we op zoek naar iemand die ons kan helpen als 'accountmanager alerting & communication'.

Accountmanager alerting & communication

Wat zoeken we?

In ons groeiende bedrijf zijn alarmering en communicatie primaire focusgroepen. Denk hierbij aan alarmeringsapparatuur voor een BHV organisatie of bedrijfsbrandweer, portofoons voor industrie, zorg en bijvoorbeeld onderwijs. Om dit segment verder uit te breiden zijn we op zoek naar een accountmanager die zich volledig kan richten op alle communicatie oplossingen.

Wat houdt het werk in?

Vandaag ga je naar een klant voor een gesprek over een nieuw portofoonsysteem in een petrochemische fabriek. De klant heeft een brandmeldcentrale en wil die meldingen op de portofoon ontvangen. Tussen de middag ga je naar huis en in de middag maak je een offerte voor de BHV organisatie van een groot theater. Aan het einde van de dag heb je nog een afspraak met onze marketing afdeling via Teams.

  • Inventarisatie klantbehoeften op locatie van de klant, maar ook telefonisch
  • Vertalen wensen en behoeften naar een specificatie.
  • Offertes verwerken en opdrachten opstellen
  • Zelfstandig ontwerpen, berekenen, calculeren van communicatie oplossingen
  • Offertes aanvragen en beoordelen van onder andere leveranciers
  • Actief zoeken en benaderen van potentiele nieuwe klanten
  • Samen met collega's verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van installatie op basis van klantbehoefte
  • Overleg met installatie teams
  • Overleg met planning en administratieve ondersteuning

Wat bieden we jou?

  • Salaris
  • De mogelijkheid jouw uren, wekelijks, in overleg in te delen
  • Deel uitmaken van een solide en gevestigd bedrijf
  • Auto van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • 20 uur per jaar vrijwilligerswerk tijdens werktijd
  • Fietsplan en fitnessplan
  • Jaarlijks internationale Firecom weekend!
  • Zeer uitgebreide thuiswerk mogelijkheden

Wij vragen van jou:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met elektrotechnische installaties
  • Affiniteit met draadloze systemen
  • Ervaring als accountmanager

Waar jij in uitblinkt:

  • Pro actief
  • Klantgericht
  • Daadkracht
  • Meer dan 5 jaar ervaring met communicatie oplossingen

Sluitingsdatum: Geen
Locatie: Lekkerkerk

Is dit jouw nieuwe werkplek?

Vind jij het een uitdaging om onze systemen te programmeren, te installeren en te onderhouden en lijkt het je leuk ons team te versterken? Stuur dan een reactie naar en voeg daar ook je CV aan toe. We vinden het trouwens ook ontzettend leuk als je er een foto bij doet waarop jij je hobby uitoefent!



Functie:accountmanager alerting & communication
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Accountmanager Alerting & Communication Firecom 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures