Baliemedewerker Polikliniek (m/v)
Minimaal 24 uur per week
Wil jij hét visitekaartje zijn van onze kliniek? Wil jij met jouw hartelijke en verzorgende persoonlijkheid onze patiënten de persoonlijke aandacht geven die zij verdienen? Dan zij wij per direct op zoek naar jou!
Als baliemedewerker polikliniek ontvang je onze patiënten. Je schrijft patiënten in, maakt afspraken en beheert de agenda's van onze oogartsen en optometristen. Daarnaast verzorg je de administratieve en telefonische afhandeling van afspraken. Het beantwoorden van de telefoon is ook een groot onderdeel van je werkdag.
Wat verwachten wij van jou?
Wat bieden wij jou?
Waar ga je werken?
Onze kliniek "Imagine Private eye clinic" is gestart in 2002 onder de naam OoglaserCentrum Drechtsteden. Sinds 2023 zijn wij gevestigd in ons nieuwe pand aan de Veerpromenade 6 in Papendrecht. Er wordt gewerkt in een hypermoderne omgeving met een leuk, betrokken en ambitieus team. Wij hechten zeer veel waarde aan een prettige en zorgvuldige omgang met onze cliënten. IMAGINE voldoet aan de hoge kwaliteitseisen van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ). Sinds 2006 is IMAGINE in het bezit van het prestigieuze ZKN-keurmerk.
Behandelingen
Functie: | baliemedewerker polikliniek |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3574 – 3574 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.