Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.
Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?
De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.
Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.
Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's
Business Support Medewerker
Wil je ook deel uitmaken van een team dat serviceverlening naar een hoger niveau brengt?
24 tot 40 uur per week
€ 2.600,00 - € 3.000,00 per maand
Business Support Medewerker
24 tot 40 uur per week
€ 2.600,00 - € 3.000,00 per maand
Functieomschrijving
Krijg je energie van het onderhouden van klantcontacten en ben je graag de schakel tussen de klanten en de leveranciers? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou! Je bent als Business Support Medewerker samen met je collega's verantwoordelijk voor het zo soepel en efficiënt laten verlopen van alle vragen vanuit onze klanten en een deel van het financiële/administratieve proces. Op de facilitaire servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en de klantmanagers binnen het account. Hierin ben je vanaf het begin tot eind verantwoordelijk voor het proces van aanname tot afhandeling van alle aanvragen van de aan jou toegewezen klanten.
Wie wij zijn
Wij zijn een professioneel team met een gezellige werkcultuur. Een informele werksfeer vinden we belangrijk, dus de deur voor advies staat bij iedereen open. Meerdere keren per week komen we (virtueel) samen om werkzaamheden, projecten en uitdagingen te bespreken, waar kennis delen en elke dag verbeteren centraal staat. Je komt bij ons op kantoor in Rotterdam te werken in het team Business Support.
Wat je gaat doen
Als Business Support Medewerker op de Servicedesk ben jij verantwoordelijk voor het behandelen en oplossen van verschillende KWIS meldingen. Deze meldingen kunnen heel verschillend zijn: technische, gebouw gebonden, schoonmaak gerelateerde vragen, maar ook aanvragen voor relatiegeschenken of catering. Jij bent de schakel tussen de melder, de opdrachtgever en de verschillende leveranciers. Jouw hoofdtaken bestaan uit:
Backoffice
Naast het eerste aanspreekpunt zorg jij als Business Support Medewerker er ook voor dat de facturatie van de aan jou toegewezen klanten goed verloopt. Je ondersteunt de klantmanager en bent daarbij de schakel binnen het financiële proces. Dit betekent dat je facturen verwerkt waarbij contractkennis opdoen en het uitzoeken van financiële vraagstukken ook tot de werkzaamheden behoort. Daarnaast ben je het aanspreekpunt als er vanuit de leverancier of de klant vragen zijn betreffende de facturatie. De eventuele contractaanpassingen behoren ook tot jouw takenpakket.
Wat je krijgt
Tot je arbeidsvoorwaarden behoren onder andere de volgende onderdelen:
Wie je bent
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Of wil je meer weten over deze functie? Neem dan vooral contact op met onze Recruiter . Je kunt haar bereiken via of .
Corporate Recruiter
Ik kom graag met je in contact.
Stuur mij een appjeFunctie: | medewerker business support |
Startdatum: | 10-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2600 – 3000 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.