Vacature Enthousiaste Senior Eventmanager

Enthousiaste Senior Eventmanager in Alblasserdam

catering & events is een leuke, creatieve organisatie op het gebied van catering en events. Het hele jaar door hebben wij volop leuke evenementen en zijn wij op zoek naar enthousiaste horecatoppers. We zoeken mensen voor zowel fulltime als parttime. Heb je gekke baristaskills, kan je met stapels dienbladen lopen? Ook zonder ervaring ben je van harte welkom, daar kan je bij ons genoeg van opdoen. Voor je aan de slag gaat krijg je bij ons een horecatraining zodat je goed voorbereid op de werkvloer verschijnt en ook tijdens je carrière kan je nog verschillende trainingen volgen.

Weet jij soms niet meer hoe jij jouw studie, sport en sociale leven moet combineren?

Als horecatopper werk je op onze diverse partijen in verschillende functies. De ene werkdag sta je in de bediening bij een directiediner, de volgende werkdag achter de bar bij een bierfeest en de keer erna achter een buffet om de gasten van onze culinaire hoogstandjes te voorzien. Weten in welke functies je als horecatopper allemaal kan worden ingezet?


  • Voordat we de gasten op een evenement kunnen verwelkomen, moet het hele event worden opgebouwd. Soms doen we dat direct voorafgaand aan het evenement, maar bij grotere evenement ook wel op de dag/dagen ervoor. Met de opbouwploeg zorgen we ervoor dat het evenement helemaal ready staat.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar of whatsapp o.v.v. "horecatopper" Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

catering & events is opzoek naar een enthousiaste ! Ben jij goed in regelen, organiseren, het houden van overzicht en kan jij elke partij, van klein tot groot, tot een succes maken?

Als ben jij het eerste aanspreekpunt voor ten eerste de opdrachtgever, maar ook voor locaties, leveranciers, entertainment en uiteraard het team. Je kan medewerkers helpen het beste uit zichzelf te halen en zorgt er daarmee voor dat elk evenement een kwalitatief hoogstaand succes wordt.

Je start je dag in Alblasserdam bij catering & events. Je zorgt ervoor dat je het evenement hebt voorbereid en op tijd aanwezig bent, zodat je alles nog even kunt controleren voor vertrek. Dan vertrek je samen met de ploeg die met je mee gaat naar locatie. Op locatie ga je na overleg met de opdrachtgever starten met opbouwen. Je zorgt ervoor dat alles op tijd gereed staat, brieft het personeel en start het evenement. Tijdens het evenement zorg je ervoor dat alles op rolletjes verloopt, jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en het personeel. Na het evenement zorg je samen met het personeel ervoor dat alles weer netjes in de wagens terecht komt en gaat daarna weer richting Alblasserdam. Op de zaak laden jullie samen uit en zetten jullie alles op de juiste plek. Dan is het tijd om de dag nog gezellig af te sluiten met een drankje!

  • Je verzorgt de personeelsbriefing voorafgaand aan de partij;
  • Je stuurt de medewerkers aan op de partij en tijdens de op- en afbouw;
  • Je werkt mee tijdens de partij en bij de op- en afbouw;
  • Je bent de contactpersoon voor de opdrachtgever en leveranciers op de locatie, zowel voor, tijdens als na afloop van de partij;
  • Je draagt zorg voor de correcte administratieve afhandeling van de partij;
  • Je overlegt met directie & collega's over structurele knelpunten, werkprocessen en verbeteringen van bestaande systemen en procedures;
  • Je bewaakt de kwaliteit en de uitvoering HACCP.
  • Gastvrijheid is jouw handelsmerk;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als eventmanager of in een soort gelijke functie;
  • Je in het bezit van rijbewijs B (rijbewijs C is een pre);
  • Je vindt het niet erg om op wisselende tijden te werken en bent 7 dagen per week beschikbaar;
  • Je bent van nature een goede leider, kan goed inspelen op ad-hoc situaties en beschikt over een helikopterview;
  • Je werkt gestructureerd en bent gericht op kwaliteit en resultaat.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar of whatsapp o.v.v. "" Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Ben jij een hardwerkend en georganiseerd persoon die gedijt in de dynamische wereld van evenementenorganisatie? We zijn op zoek naar een Logistiek Teamleider die de rechterhand is van onze Eventmanager tijdens uiteenlopende grote evenementen. In deze rol zorg je ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt tijdens onze evenementen en heb je een sturende rol tijdens de op- en afbouw van de evenementen. Als je bereid bent om de handen uit de mouwen te steken, samen te werken en verantwoordelijkheid te nemen voor de op- en afbouw van evenementen, dan is dit de baan voor jou.

Je start je dag in Alblasserdam bij catering & events. Je vervoert alle materialen naar evenementlocatie en lost daar met je collega's de vrachtwagen. Geen dag zal hetzelfde zijn, de ene dag vertrek je dan weer terug naar het hoofdkantoor om de volgende lading naar een evenement te brengen. De andere dag ga je mee naar een evenement. Dan help je mee met op- en afbouw en tijdens het evenement zorg je ervoor dat het achter de schermen in goede banen loopt. Je houdt de debras op orde en bevoorraad alle barren en buffetten.

  • Zorgen voor vlotte operationele processen achter de schermen tijdens evenementen;
  • Actief deelnemen aan en toezicht houden op de op- en afbouw van evenementen;
  • Bereidheid om flexibele werktijden te hanteren om te voldoen aan variabele evenementuren;
  • In het bezit zijn van een geldig rijbewijs C of bereid zijn dit op kosten van het bedrijf te behalen.
  • Aantoonbare ervaring in evenementenlogistiek of een verwant vakgebied;
  • Je hebt een rijbewijs C (vrachtwagen);
  • Vermogen om aan te passen aan veranderende eisen van evenementen;
  • Toewijding aan het zorgen voor eersteklas evenementervaringen;
  • Je hebt een flexibele instelling en vindt het leuk om in de horeca te werken.

Als je klaar bent om een sleutelrol te spelen in de wereld van evenementenorganisatie en bij te dragen aan het succes van onze evenementen, moedigen we je aan om te solliciteren.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar of whatsapp o.v.v. "Logistiek teamleider evenementen" Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

catering & events is opzoek naar een enthousiaste en gedreven junior eventmanager! Kan jij elk evenement tot een succes maken en de verwachtingen overtreffen?

Als junior eventmanager ben jij het visitekaartje van ons bedrijf, het aanspreekpunt voor het personeel en de opdrachtgever tijdens kleine- en middelgrote evenementen. Je kan medewerkers helpen het beste uit zichzelf te halen en zorgt er daarmee voor dat elk evenement een kwalitatief hoogstaand succes wordt.

Je start je dag in Alblasserdam bij catering & events. Je zorgt ervoor dat je het evenement hebt voorbereid en op tijd aanwezig bent, zodat je alles nog even kunt controleren voor vertrek. Dan vertrek je samen met de ploeg die met je mee gaat naar locatie. Op locatie ga je na overleg met de opdrachtgever starten met opbouwen. Je zorgt ervoor dat alles op tijd gereed staat, brieft het personeel en start het evenement. Tijdens het evenement zorg je ervoor dat alles op rolletjes verloopt, jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en het personeel. Na het evenement zorg je samen met het personeel ervoor dat alles weer netjes in de wagens terecht komt en gaat daarna weer richting Alblasserdam. Op de zaak laden jullie samen uit en zetten jullie alles op de juiste plek. Dan is het tijd om de dag nog gezellig af te sluiten met een drankje!

  • Je verzorgt de personeelsbriefing voorafgaand aan het evenement;
  • Je stuurt de medewerkers aan op het evenement en tijdens de op- en afbouw;
  • Je werkt mee tijdens de partij en bij de op- en afbouw;
  • Je bent de contactpersoon voor de opdrachtgever en leveranciers op de locatie, zowel voor, tijdens als na afloop van de partij;
  • Je draagt zorg voor de correcte administratieve afhandeling van de partij;
  • Je overlegt met directie & collega's over structurele knelpunten, werkprocessen en verbeteringen van bestaande systemen en procedures;
  • Je bewaakt de kwaliteit en de uitvoering HACCP.
  • Gastvrijheid is jouw handelsmerk;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de horeca of een soort gelijke functie;
  • Je in het bezit van rijbewijs B (rijbewijs C is een pre);
  • Je vindt het niet erg om op wisselende tijden te werken en bent 7 dagen per week beschikbaar;
  • Je bent van nature een goede leider, kan goed inspelen op ad-hoc situaties en beschikt over een helikopterview;
  • Je werkt gestructureerd en bent gericht op kwaliteit en resultaat.

Reageren kan per e-mail of whatsapp. Stuur jouw motivatie met CV naar of whatsapp o.v.v. "Junior eventmanager" Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons!

Houd jij van afwisseling? In onze dynamische omgeving is geen dag hetzelfde. We werken hard, staan voor elkaar klaar en maken er samen elke dag een feestje van!

Er is veel ruimte voor het inbrengen van ideeën en initiatieven. Het werk is uitdagend en kan je naar eigen inzicht inrichten.

Je start met een contract voor bepaalde tijd, maar we hopen op een langdurige samenwerking.

Reiskostenvergoeding als je wat verder weg woont.

Functie:event manager
Startdatum:29-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Bon Bon via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alblasserdam
  2. Enthousiaste Senior Eventmanager Bon Bon 29-10-2023

Bekijk ook andere vacatures