DUKE
Wat ga je doen?
Je wordt de beheerder van ons pand in de breedste zin van het woord. Je zorgt dat alle faciliteiten aanwezig, werkend en netjes zijn waardoor je collega's hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Jouw taken zijn onder andere:
Daarnaast waarderen wij eigen initiatief enorm, dus kom vooral met je eigen verbetervoorstellen. Kort gezegd word je de duizendpoot van onze organisatie die ervoor zorgt dat alles in en om het pand er netjes uitziet en werkt en medewerkers hun werk goed kunnen uitvoeren!
Ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn?
Je bent proactief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Het zit in je aard dat je met regelmaat een ronde om en in het pand doet om te kijken of er iets moet gebeuren en je steekt graag je handen uit je mouwen. Het valt je direct op als iets kapot of niet meer netjes is en daar ga je mee aan de slag.
Goed kunnen communiceren met je collega's, maar ook met de externe partijen voor het onderhoud is belangrijk. Je kunt goed plannen en organiseren en werkt nauwkeurig, waardoor de administratie van je werk altijd op orde is. Je bent flexibel en kunt snel schakelen bij onverwachte zaken.
Wat kun je van ons verwachten?
Kenmerkend voor DUKE zijn prettige collega's en een ongedwongen sfeer die past bij een familiebedrijf. We zijn gevestigd in een gloednieuw pand waar we over alle faciliteiten beschikken voor een fijne werkplek. Verder bieden we je:
Over DUKE
DUKE te Sliedrecht is een innovatief familiebedrijf. Al sinds 1957 is het bedrijf succesvol in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en verkopen van koffie-espressomachines voor de OCS- & vendingmarkt. Met vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten en klanten in diverse werelddelen heeft DUKE een reputatie opgebouwd als loyale, betrouwbare fabrikant van hoogwaardige designproducten met een goede performance. De organisatie kenmerkt zich door kwaliteit, innovatie, gedrevenheid en servicegerichtheid.
Zorg jij ervoor dat alles werkt en er netjes uitziet in en om ons pand?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Elise van Andel (HR adviseur) via .
Tags: Facilitair, facility, facility management, pandbeheer, pandbeheerder, facilitair coordinator
Dit is het privacybeleid van B.V.'s. Dit privacybeleid verschaft informatie over de gegevens die we verwerken van de gebruikers die de websites werkenbij.dejong bezoeken. Een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens is voor van groot belang. Persoonlijke gegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Hierbij houden wij ons aan de wet- en regelgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens, zoals de Wet bescherming persoonsgegevens.
Vastleggen en verwerking van gegevens
legt de persoonsgegevens die door sollicitanten worden ingezonden of anders beschikbaar gesteld alleen vast ten bate van het vervullen van vacatures.
Als u niet wilt dat je persoonsgegevens worden bewaard voor een latere sollicitatie of functievervulling bij , dan kun je dat kenbaar maken. zal op verzoek elke geregistreerde bezoeker (en zijn of haar persoonlijke gegevens) uit haar database verwijderen. Je kunt dit verzoek per e-mail aan ons doorgeven: (vermeld daarbij naam, adres en geboortedatum).
Functie: | facilitair coördinator |
Startdatum: | 24-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.