Bedrijfsomschrijving
Kies je voor Yacht, dan kies je voor een betrouwbare partij met het grootste netwerk binnen het bancaire vakgebied. Dit betekent dat je onderdeel uitmaakt van ons grote kennisnetwerk van Bancaire professionals én dat jij toegang krijgt tot de leukste en meest uitdagende functies bij grootbanken!
Onze nauwe samenwerking met deze grootbanken zorgt ervoor dat wij vacatures als eerste binnen krijgen en hiermee mooie kansen voor jou kunnen bieden. Onze persoonlijke loopbaanbegeleiding en opleidingsmogelijkheden geven jou daarbij het steuntje in de rug dat je nodig hebt om nog verder door te kunnen groeien binnen het bancaire vakgebied én het beste uit jezelf te halen.
Het aanbod aan functies is oneindig, zo zijn er zowel mogelijkheden aan de particuliere- als aan de zakelijke kant van de grootbanken, maar kan jij ook jouw ambities achterna in het hypothecaire of verzekerings vakgebied bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers. En daarnaast krijg je de unieke kans, om deze functies uit te oefenen bij verschillende grootbanken. Onze missie is de beste match, jouw persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk!
FunctieomschrijvingHeb jij passie voor onze klanten? Durf jij het gesprek aan te gaan met klanten die overwegen naar een andere geldverstrekker over te stappen (bij een verhuizing of oversluiten)? Weet jij met ze in gesprek te komen over hun wensen en behoeften? En kun jij die behoeften vertalen naar een passende oplossing om deze klanten te behouden. Dan ben jij de Financieel Adviseur die we zoeken.
Wat houdt de functie in?
De Retentie Desk valt organisatorisch onder Beheer Particulieren en richt zich primair op behoud van hypotheekklanten. Je werkt intensief samen met de Retentie Squad waar campagnes worden ontwikkeld om klanten te identificeren die overwegen hun hypotheek over te sluiten. Op basis van deze campagnes plannen klanten gesprekken in of bel je zelf klanten op. Het actief opzoeken van extern oriënterende klanten en proberen deze klanten te behouden is voor de bank een belangrijk doel.
Boek resultaten
• Je brengt risico's in beeld en bent in staat om op een simpele wijze de klant te informeren op basis van de klantbehoefte.
• Je spreekt de klant virtueel en maakt gebruik van de beschikbare communicatiemiddelen om de afgesproken resultaten te bereiken. Je klantgerichtheid speelt hierin een belangrijke rol.
• Je voert van nature motiverende, overtuigende gesprekken en bent in staat om de klant in beweging te krijgen.
• Je doet geen aannames, gaat onbevangen en zonder vooroordelen een gesprek in.
• Je levert een proactieve bijdrage aan het continue verbeteren van het team.
• Je bent enthousiast, leergierig, kritisch en stelt de klant centraal.
Waar ben je verantwoordelijk voor?
• Bespreek de situatie van de klant en breng de wensen en behoefte in kaart. Op deze manier kan je de klant een passende oplossing bieden die maakt dat de klant bij de bank blijft
• Signaleer kansen en mogelijkheden. Herken de vraag achter de vraag en durf dit met jouw gezonde dosis lef bespreekbaar te maken.
• Samen met het team ben je continu bezig om de klantgesprekken zowel op inhoud als vaardigheden iedere keer weer te verbeteren.
Collega aan het woord
Binnen dit landelijk werkend team, dat zich volledig richt op onze bestaande klanten, krijg je als Adviseur Wonen alle gelegenheid om je creativiteit en vakmanschap in te zetten op klantbehoud. We werken door middel van campagnes vanuit diverse doelgroepen. Hierbij wordt je agenda gevuld met leads vanuit onze Adviseurs Virtueel en/of met klanten die jij zelf pro-actief benaderd. Ontzettende leuke en uitdagende rol om samen als één team te werken aan klantbehoud. - Stefan , Senior Financieel Adviseur Wonen Retentie
Dat klantgerichtheid, resultaten realiseren, communicatiekracht, overtuigingskracht, passie tonen voor mensen onmisbaar zijn voor deze functie is logisch. Om een maximaal resultaat te bereiken en samen met ons deze aanpak te laten slagen, is het uiteraard belangrijk dat je ondernemend bent en persoonlijk leiderschap toont. Daar bovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent.
Hybride werken | Thuiswerken
Je werkt deels vanuit huis en je bent felixbel om tijdens bijeenkomsten naar kantoor te komen Dit is op dit moment verdeeld over de kantoren Utrecht, Eindhoven en Rotterdam. Je werkt overigens een avond per week.
Functie-eisen• HBO werk- en denkniveau met relevante hypotheek werkervaring
• WFT Basis, WFT Hypothecair Krediet, en WFT Vermogen
• Ervaring met het voeren van klantgesprekken
ArbeidsvoorwaardenNaast een arbeidsovereenkomst bij Yacht bieden wij goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden:
Bij ons kun je profiteren van een groot netwerk en is er ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open, of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt, jouw input wordt gewaardeerd.
Functie: | Financieel en beleggingsadviseurs |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.