Vacature Financieel Medewerker Daklozenopvang

Financieel Medewerker Daklozenopvang in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

De stichting is in samenwerking met de gemeente Rotterdam een belangrijk onderdeel van de stad. Zij verzorgen onder andere de dagopvang voor dag- en thuislozen. Zij bieden niet alleen ambulante woonbegeleiding en activering vanuit de Wmo en Forensische Zorg, maar ook begeleid en beschermd wonen voor jongeren, dagopvang en nachtopvang. Bovendien organiseren ze jaarlijks in samenwerking met de Gemeente Rotterdam de winteropvang. Hun missie is dat de cliënt zich gezien en gehoord voelt.

Er werken ongeveer 100 medewerkers, 10 stagiairs en een wisselend aantal vrijwilligers in de verschillende panden in de buurt. De kernwaarden die binnen de hele organisatie worden nageleefd zijn gelijkwaardigheid, betrokkenheid, aansluiting en sociale rechtvaardigheid.

Functieomschrijving

Als Financieel Medewerker maak je deel uit van een stichting die zich inzet voor dak- en thuislozen in Rotterdam. Binnen jouw rol als Financieel Medewerker draag je samen met 2 collega's zorg voor de financiële administratie. Heb je nog geen jarenlange ervaring? Geen probleem! Er is een enorme bak kennis in huis en de collega's leren je graag de kneepjes van het vak. 

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Verwerken van financiële gegevens zoals declaraties, facturen en bank- en kasboekingen;
  • Beheer van kasgeld gedurende een aantal uren per week;
  • Controleren van dagelijkse financiële gegevensverwerkingen;
  • Controleren van de aansluiting tussen het grootboek en sub-administraties (debiteuren, crediteuren en activa);
  • Klaarzetten van betalingen en controleren van crediteuren- en debiteurenposten;
  • Digitaal archiveren van financiële documenten;
  • Telefonisch beantwoorden van vragen van debiteuren en crediteuren;
  • Verstrekken van informatie uit de financiële administratie aan het management en andere belanghebbenden;
  • Verzamelen van gegevens voor begrotingen, jaarrekeningen en periodieke financiële rapportages;
  • Signaleren en voorstellen van verbeteringen in werkmethoden en procedures.

De werkdagen zijn in overleg en werktijden zijn flexibel in te delen binnen de uren 08:00 en 18:00. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden! De locatie is goed te bereiken met het openbaar vervoer, parkeren is enkel tegen betaling mogelijk.  

Functie-eisen
  • Je bent 24-32 uur per week beschikbaar (fulltime / parttime); 
  • Een afgeronde vakgerichte opleiding zoals Praktijkdiploma Boekhouden of een gelijkwaardige kwalificatie.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van relevante financiële applicaties en automatiseringssoftware, zoals Outlook; kennis van Exact Online is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris van €2500 - €3000,- op basis van 36 uur per week (cao Sociaal Werk);
  • €0,23 cent reiskosten;
  • Thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Pensioen opbouw bij STIPP pensioen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • 8% Vakantiegeld;
  • 8,3% eindejaarsuitkering;
  • Een tijdelijk contract met kans op overname door het bedrijf. 


Functie:finance assistant
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:3610 – 3610
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel Medewerker Daklozenopvang Olympia 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures