Vacature General Services Manager - General Services Manager

General Services Manager - General Services Manager in Capelle aan den Ijssel

General Services Manager - Flexpool

De functie van General Service Manager bij Sodexo is een geweldige kans voor iemand die op zoek is naar een uitdagende stap binnen zijn/haar carrière. Met deze functie krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in het ondersteunen van de bedrijfsactiviteiten van verschillende organisaties, terwijl je ook de leiding hebt over een team professionals. Nieuwsgierig geworden na het lezen van deze introductie?

Wat ga je doen?


Als General Services Manager (GSM) ben jij eindverantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening in onze Flexpool. Dit houdt in dat je inzetbaar bent op verschillende locaties in met name Zuid-Holland. De General Services Manager heeft als doel de relatie met de klant op te bouwen en de financiële doelstellingen te behalen. Binnen de Flexpool zal je jouw werkzaamheden uitvoeren voor verschillende opdrachtgevers. Dit kunnen lange termijn projecten zijn maar je zou bijvoorbeeld ook twee verschillende opdrachtgevers tegelijk kunnen managen. Als General Service Manager ben je verantwoordelijk voor de gehele facilitaire dienstverlening en met het team zorg je ervoor dat onze opdrachtgevers compleet wordt ontzorgd. Belangrijk is om aan te geven dat we hier spreken over een kantooromgeving waar hospitality en gastvrijheid een grote rol speelt.

We zoeken daarin een teamplayer die oplossingsgericht te werk gaat en die in samenwerking met de klant zorgt voor een optimale dienstverlening.

De belangrijkste taken van de General Services Manager zijn:

  • Managen van de facilitaire dienstverlening op de klantlocaties;
  • Verantwoordelijk voor een gegarandeerd niveau van service in overeenstemming met contractuele afspraken;
  • Initiëren, uitbouwen en managen van klantrelaties op operationeel en tactisch niveau met als doel groei van het contract door innovatie en efficiëntie;
  • Samenwerken en afstemming met andere afdelingen binnen Sodexo;
  • De teams aansturen vanuit de one-team gedachte;
  • Initiëren van commerciële activiteiten gericht op uitbreiding en voortzetting van de dienstverlening;
  • Toepassen van processen conform kwaliteitsspecificaties;
  • Beoordelen van de naleving van processen en toetsen van de leveringskwaliteit;
  • Periodiek rapporteren over de geleverde diensten op locatie aan zowel de klant als de Sodexo organisatie;
  • Opstellen, realiseren en bewaken van je budget en continue in beeld houden van de financiële balans op de locatie(s);
  • Evalueren en sturing geven aan de gestelde KPI's;
  • Actieve bijdrage leveren aan het door ontwikkelen van de dienstverlening ( food concepten, innovaties binnen schoonmaak, duurzaamheidsinitiatieven etc).

Wat bieden wij?


Naast een professionele organisatie waarin persoonlijke groei voorop staat, bieden wij natuurlijk ook een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:

  • Een contract voor 32-40 uur per week;
  • Een salaris tussen € 3.371,91 en € 6.520,06 bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband), afhankelijk van ervaring;
  • Leaseauto, laptop en telefoon;
  • Elke dag een uitgebreide lunch in het eigen bedrijfsrestaurant;
  • 31/32 vrije dagen (op basis van een fulltime dienstverband) met de mogelijkheid 6 dagen bij te kopen of 12 te verkopen;
  • Je ontvangt een teken- & retentiebonus van € 1.000,-;
  • Daarnaast ontvang je een pensioenregeling, winstdelingsregeling, korting op zorgverzekering, en er is een voordeelshop waar je gebruik van kunt maken.

En, als jij bij ons groeit, groeien onze klanten en daarmee wij ook! Vanuit die visie bieden wij je alle mogelijkheden om jouw kennis te ontwikkelen en helpen jou om continu het beste uit jezelf te halen. Zowel on the job, als via diverse leerplatformen.


Waar ga je het doen?


Het gaat om een functie in onze Flexpool waarbij je met name in Zuid-Holland inzetbaar bent.


Wat breng je mee?

  • De beschikking over een Hbo dipoma in de richting van Faclity Management is een pré;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring en opleiding binnen facility management;
  • Ervaring en affiniteit met Duurzaamheid en Sociale inzetbaarheid is een pré
  • Je hebt ervaring met het aansturen van grote teams, leveranciers en contractmanagement;
  • Je bent in staat plannen en uitvoeringsrapportages te formuleren;
  • Je bent communicatief sterk en in staat om duurzame locaties op te bouwen
  • Je gaat geen uitdagingen uit de weg en bent altijd bezig met het ontwikkelen van jezelf maar ook je werkomgeving (team, dienstverlening etc)
  • Je bent financieel zeer goed onderlegd en bent thuis in FMIS-systemen zoals Planon.

Geïnteresseerd? Reageer direct via de 'solliciteren' button.

Accepteer je deze baan bij Sodexo, dan ontvang jij na het succesvol doorlopen van je proefperiode een tekenbonus van bruto € 500,00 Wordt je eerste contract verlengd? Dan ontvang je een extra bruto bonus van € 500,00.

Sodexo zet zich in voor diversiteit.

Functie:general service manager
Startdatum:29-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. General Services Manager – General Services Manager Sodexo 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures