Vacature HR Medewerker

HR Medewerker in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Deze welzijnsorganisatie is actief in diverse steden door het hele land en richt zich op jeugdwerk, jongerenwerk, maatschappelijke participatie, maatschappelijk werk en ouderenwerk. Samen met vrijwilligers zetten verschillende professionals zich met trots en passie in voor de bewoners, zowel op straat als in buurthuizen. Ze streven ernaar om zo goed mogelijk zichtbaar te zijn voor de mensen in de wijken en dragen op die manier bij aan een dynamische samenleving waarin de talenten en kansen van mensen optimaal benut worden.

Functieomschrijving

Als HR-Medewerker bij een stichting in Rotterdam sluit je aan bij een team van 4 collega's die samen de HR-werkzaamheden binnen de stichting oppakken. Je speelt een belangrijke rol in het beantwoorden van vragen vanuit collega's de zich vanuit het hele land met enorme passie inzetten voor een stichting met aandacht voor jongeren. Ongeveer 600 collega's weten jou te vinden voor vragen of problemen op het gebied van HR zoals informatie over verlof, contracten en verzuim. Je verwerkt personeelsmutaties in het AFAS-systeem, houdt de verzuimadministratie bij en onderhoudt contacten met diverse partners. Kennis van de CAO Sociaal Werk, Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening is een pluspunt. Dit alles doe je vanuit een goed bereikbare locatie in Rotterdam, waar flexibel werken vanuit huis ook mogelijk is. Vanaf Rotterdam Centraal is het slechts 10 minuten fietsen. Parkeren is tegen betaling, er zijn slechts enkele parkeerplekken gereserveerd voor het bedrijf. Op rustige dagen kan er in overleg met het team worden afgestemd of er een parkeerplek is. De werktijden zijn binnen kantooruren maar in afstemming met het team is dit flexibel in te richten, een half uurtje eerder of later beginnen is dan ook geen probleem. Er is veel samenwerking binnen het team en zij kijken uit naar een vrolijke nieuwe collega die een enorme bijdragen kan leveren op het gebied van HR!

Functie-eisen
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring binnen het HR-vak;
  • Kennis van het Afas systeem is zeer gewenst;
  • Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt een VOG overleggen;
  • Het is mooi meegenomen als je ervaring hebt met het lezen van een CAO.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris (schaal 6) van €2697,- en €3858,- op basis van 36 uur per week (fulltime)
  • 4% verhoging binnen de CAO Sociaal Werk, Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening op 1 juli 2024;
  • Individueel keuzebudget;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheid tot (deels) thuiswerken met thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag;
  • Een 13e maand;
  • 8% vakantiegeld;
  • Flexibele werktijden in overleg met collega's;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Direct op contract bij het bedrijf. 


Functie:hr assistent
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3858 – 3858
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures