Vacature Klantadviseur

Klantadviseur in Rotterdam

Vacaturebeschrijving:

Zie jij jezelf als klantadviseur werkervaring sparen? 1 van onze vaste opdrachtgevers weet alles van sparen. Zo beschikt men over een duurzaam investeringsplatform. Een plek waar vele Nederlanders verantwoord en vanaf een relatief laag startbedrag van €1000.- kunnen investeren. Bijvoorbeeld via een eigen beleggersrekening of voor een extra pensioenpotje.

Als klantadviseur ga je de potentiële, nieuwe, en de bestaande klanten van dit investeringsplatform dagelijks bij- en te woord staan. De één is nieuwsgierig naar de verschillende investeringsopties, de ander heeft een vraag over een recente betaling of problemen met inloggen. Verschillende hulpvragen of vastlopers komen voorbij. Keer op keer ben jij het die met het antwoord of de oplossing om de hoek kijken. 

Good to know: Je begint deze job met een inwerktraject van 2 weken (40 uur per week) waarin je o.a. diverse workshops en product trainingen volgt. Alles om zo snel mogelijk bekend en gewend te raken met alle ins en outs van de interne dienstverlening en de bijbehorende programma's. Ervaring binnen klantcontact? Die komt goed van pas en gaat je helpen om hier je draai te vinden.

Waar hier precies is? Ook dat ga ik met je delen. 

Waar kom jij te werken?

Hartje Rotterdam! Precies tussen Delfshaven en het centrum van de stad. Zoals al even aangestipt, kom je terecht bij een specialist op het gebied van sparen en beleggen. Het grootste compliment dat men hier intern ontvangt? Dat ondanks het segment waarin men actief is, de sfeer aanvoelt alsof het een familiebedrijf betreft. Best knap voor een organisatie van meer dan 1.000 medewerkers met verschillende expertises. Verder is het noemenswaardig dat deze werkgever goed is voor jou wanneer jij goed zorgt voor de klant. Een dagje vanuit huis werken of een specifieke cursus of opleiding volgen? Alles kan! De positieve sfeer op de werkvloer zorgt ervoor dat jij iedere keer weer met een glimlach binnenstapt. Hard werken staat voorop, maar plezier maken en successen vieren volgen op de voet.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

08:45 uur: hoe staan de huidige KPI's ervoor en wat zijn jouw belangrijkste prioriteiten vandaag? Je bespreekt het even kort binnen de 'daily' met je team voor je in je mailbox duikt en vol enthousiasme aan je dag begint 

09:15 uur: de telefoon is vandaag je beste vriend. Als eerstelijns vraagbaak wissel je gedurende de dag verschillende gesprekken af. Voor ieder gesprek neem je graag de tijd zonder de huidige wachtrij uit het oog te verliezen. Is een vraag te complex, dan zet je deze intern door aan de specialistische afdeling die dit verder oppakt. Na ieder gesprek zorg je uiteraard voor een uitgebreide notitie van het gesprek. Zo weet men ook in het vervolg wat er vandaag besproken en afgesproken is 

12:15 uur: tijd voor een lekkere lunch en een wandeling door het mooie stadscentrum. Het zonnetje schijnt dus je collega's haken gezellig aan 

13:00 uur: ook je middag staat in het teken van bellen, bellen, bellen. Met wie? Met particulieren die (een deel) van hun spaargeld hebben geïnvesteerd of dit juist van plan zijn. Je helpt ze met het beantwoorden van hun vragen, met het instellen van hun rekening of het controleren van hun betalingsverkeer. Mogelijk lukt het men niet om in te loggen. Jij zorgt ervoor dat iedereen gehoord en geholpen wordt   

15:15 uur: de laatste uurtjes van je dag gaan op aan het volgen van een product training rondom een nieuwe dienst die op termijn wordt aangeboden. Zo blijf je altijd op de hoogte van het huidige assortiment en de laatste ontwikkelingen   

17:15 uur: op naar huis. Morgen een dagje thuis werken? Vergeet dan je spullen niet mee te nemen

Herken jij jezelf hierin?

  • minimaal mbo-4 werk- en denkniveau
  • goede beheersing van de Nederlandse taal
  • 24 tot 40 uur per week beschikbaar
  • enige ervaring in het servicegericht werken met klanten
  • affiniteit met en interesse in de financiële wereld

Wat krijg je ervoor terug?

De tegenprestatie, die vraagt om een overzicht: 

  • een groeiend salaris van €2.840,- bruto per maand (o.b.v 40 uur en incl. 8,33% vakantiegeld)
  • de mogelijkheid om na je inwerktraject deels vanuit huis te werken
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
  • tal van doorgroeimogelijkheden in functie en voorwaarden 
  • vergoeding van je reiskosten wanneer je deze maakt (met voorkeur voor het OV)
  • extra (persoonlijke) ontwikkeling dankzij toegang tot de 100+ gratis trainingen binnen de Work-on Talent Academy 

En? Kom jij hier graag in jezelf en in je carrière investeren? Solliciteer dan nu via de button of door te mailen naar merel@work-on.nl. Liever eerst even bellen? Dat kan op werkdagen naar 010 - 261 70 00.



Functie:callcenter agent klantenservice
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3300
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantadviseur Work-on 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures