Bedrijfsomschrijving
Kom werken bij een bedrijf dat een verschil maakt en help mee aan een veiligere wereld! Ben jij een sociale netwerker en leg je makkelijk contact? Krijg jij energie om opdrachten zorgvuldig uit te werken? Vind jij het ook belangrijk om te kunnen bijdragen aan veiligheid op zee? Dan is onze opdrachtgever wellicht het bedrijf waar jij wilt werken. Het bedrijf is toonaangevend in maritieme veiligheid en hun missie is duidelijk: ze zijn toegewijd aan het beschermen en redden van levens overal ter wereld. Ze doen het door continue innovaties op het gebied van veiligheidsapparatuur, service en training brengen daarbij geweldige mensen samen om het te laten gebeuren.
FunctieomschrijvingWil je aan boord komen?
Op de afdeling Logistiek werken 3 medewerkers. 1 collega op kantoor en 2 collega’s in het magazijn. Daarnaast werk je nauw samen met de 4 collega’s van de afdeling verkoop. Je takenpakket ziet er als volgt uit:
Kom werken in een internationale omgeving
Als Logistiek Coördinator bekleed je een cruciale rol binnen het logistieke en verkoop team. Je houdt je bezig met het maken van een efficiënte indeling van het magazijn met de juiste voorraadbeheersing. Bij deze taak is nauw contact met de afdeling inside sales en regional stock management van essentieel belang en fungeert de planning als coördinerende factor tussen alle betrokken partijen. Daarnaast handel je diverse ad hoc verzoeken af die telefonisch of per mail binnenkomen. Gedurende de dag verwerk je de voorraadbewegingen en transporten.
Functie-eisenWie ben jij?
We zijn op zoek naar een kandidaat met:
Het bedrijf biedt een aantrekkelijke functie voor 40 uur per week waarin je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen in samenwerking met collega’s die werkplezier en een fijne werkomgeving waarderen. Je krijgt een werkplek waar het merendeel van de activiteiten zich op de hele wereld richt. Daarnaast bieden zij een mooi salaris dat bij jouw leeftijd en opleiding past en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioen- en bonusregeling, 30 vakantiedagen en reiskostenvergoeding.
Functie: | medewerker bedrijfsbureau logistiek |
Startdatum: | 10-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3500 – 4000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.