Vacature Management Assistent

Management Assistent in Dordrecht

Bedrijfsomschrijving

Je komt te werken bij een bedrijf wat zich richt op de ontwikkeling, ondersteuning en verkoop van praktijksoftware voor paramedici, de GGZ en hulpmiddelenleveranciers. Hun klanten bevinden zich in uiteenlopende beroepsgroepen in de zorg. Ruim 7.000 zorgverleners maken dagelijks gebruik van hun softwareproducten. Denk bijvoorbeeld aan de logopedist om de hoek en de psycholoog met een eigen praktijk. 

Het kantoor is gevestigd op een industriegebied in Dordrecht, met een bushalte voor de deur.

Functieomschrijving

Ben jij die pro-actieve en dienstverlenende Managementassistent die wij zoeken?

Dit bedrijf groeit en om het team te versterken zijn wij op zoek naar een managementassistent, die samen met de huidige ervaren managementassistent gezamelijk de werkzaamheden kan uitvoeren. 

Je bent in deze functie verantwoordelijk voor de complete en juiste boekhouding, voor alle administratieve handelingen omtrent personeelszaken en draagt zorg voor alle administratieve handelingen omtrent klantbeheer. Ook de begeleidng van de administratief medewerker behoort tot je verantwoordelijken. Je werkzaamheden zijn dus heel gevarieerd en uiteenlopend op verschillende vlakken.

Boekhouding:

  • Het boeken van de inkoopfacturen, maandelijkse afschrijvingskosten en btw aangifte
  • Het verwerken van de bankmutaties
  • Het klaarzetten van betalingen
  • Het voeren van debiteurbeheer

Personeelszaken

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Indienst- en uitdienstreding van medewerkers
  • Het zoeken en screenen van kandidaten voor openstaande vacatures
  • Het voeren van (telefonische) kennismakingsgesprekken met kandidaten
  • Het verzorgen van de administratieve afhandeling van lopende vacatures

Administratie

  • Beantwoorden van administratieve vragen per e-mail en telefoon
  • Verwerken nieuwe klanten, mutaties van klanten
  • Beantwoorden van verkoop gerelateerde vragen per telefoon
  • Assisteren van het management op allerlei vlakken
Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar sociale kandidaten, je bent geïnteresseerd, secuur en discreet. Daarnaast heb je een pro-actieve en dienstverlenende houding. Verder

  • beschik je over HBO werk- en denkniveau
  • ben je vaardig in MS Office en Exact Online
  • beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
Arbeidsvoorwaarden
  • Werken in een klein en informeel team met een ruim opgezet kantoor
  • Een fulltime functie van 40 uur per week op kantoor
  • Salaris tussen de € 2.800,= en € 3.500,= bruto per maand


Functie:teamsecretaresse
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Management Assistent Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures