logo
Managementassistent
Hybride
Vacature details Solliciteren
Functieomschrijving
Wie zijn wij?
Welkom bij & Zien24! Wij zijn begonnen in 2010 en leveren visuele content voor vastgoedprofessionals. Onze kernactiviteit is het ondersteunen van makelaars die gaan voor een uitstekende woningpresentatie. Voor die makelaars leveren wij alle essentials die nodig zijn om van de verkoopcampagne een succes te maken. Door een 'tech enabled' mindset maken wij het verschil in onze dienstverlening. De kwaliteit van onze diensten is van een hoog niveau, zoals makelaars dat van ons verwachten. Het verschil maken we door een efficiënt proces te bieden, op een technologische manier met zo weinig mogelijk fouten waardoor het super laagdrempelig is om ons in te zetten. Hassle-free , zodat de klant geen omkijken meer naar heeft. ontzorgt en geeft het vertrouwen dat we dit regelen.
Onze kernwaarden, Happiness , Keep it Simple en Get it Done , vormen de basis van alles wat we doen. We streven ernaar om niet alleen de klant happy te maken, maar ook onze eigen medewerkers. Een dynamische en jonge club van bijna 270 vakmensen werkzaam in Nederland, België en Duitsland. We geloven in een eenvoudige oplossing en een no-nonsense benadering van ons werk. Daarbij zijn we vastberaden om onze doelen te bereiken en met elkaar de taak te vervullen. Met de kernwaarden in ons achterhoofd, blijven we elke dag streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. Harde werkers, maar met een gezellig en spontaan karakter. Dat is wie we zijn!
Over de rol:
We zijn op zoek naar een ambitieuze en getalenteerde Managementassistent voor onze COO voor 28 tot 40 uur per week. Als Managementassistent speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de COO. Je zult verantwoordelijk zijn voor het beheren van complexe agenda's, het voorbereiden van vergaderingen, het opstellen van presentaties en het uitvoeren van diverse administratieve taken. Daarnaast is het essentieel dat je uitblinkt in communicatie, zowel mondeling als schriftelijk, en dat je in staat bent om effectieve en professionele e-mails op te stellen. Je moet beschikken over sterke presentatie- en designvaardigheden en in staat zijn om zelfstandig te werken. Deze functie biedt je een uitstekende kans om een mooie stap te zetten in je carrière binnen een dynamische omgeving. Ben je nog niet afgestudeerd, maar wil je naast je studie graag werkervaring opdoen en sluit deze functie helemaal aan bij jouw kennis en skills? Ook dan zien we sollicitatie graag tegemoet!
Verantwoordelijkheden:
Beheren van de agenda van de COO en het plannen van afspraken en vergaderingen.
Voorbereiden van vergaderingen door relevante documentatie te verstrekken en opstellen van notulen tijdens vergaderingen.
Opstellen van professionele e-mails.
Opstellen van presentaties en de daarbij behorende aspecten als design, analyse en teksten.
Uitvoeren van diverse administratieve taken.
Effectief communiceren met interne en externe belanghebbenden.
Proactief problemen aanpakken en oplossen.
Vereisten
Wat we van jou verwachten:
Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau.
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk.
Je maakt makkelijk verbinding en bent in staat snel je weg te vinden binnen de organisatie.
Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
Je beschikt over de benodigde computer skills (o.a. Google Office Suite, Excel, Powerpoint).
Vermogen om zelfstandig te werken en taken efficiënt te prioriteren.
Je bent proactief met een hands-on mentaliteit.
Wat wij jou bieden:
Onderdeel worden van een ambitieuze en enthousiaste organisatie die geen uitdaging uit de weg gaat!
Een mooie functie voor 28 tot 40 uur per week met uitdagende doelstellingen; kortom jij gaat je niet vervelen als je bij ons aan de slag gaat!
Een fulltime salaris binnen de range van €2.700 - €3.800 op basis van je ervaring met prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Werken in een supergaaf kantoor met dito collega's. Dit zal voornamelijk op de locatie in Capelle aan den IJssel zijn, maar je zult ook af en toe in Eindhoven werken.
Functie: | management assistent |
Startdatum: | 09-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 3800 |
Uren per week: | 28 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.