Vacature Manager Personeel en Organisatie

Manager Personeel en Organisatie in Streefkerk

Werken bij Streefkerk

Word jij onze nieuwe collega?

Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een manager personeel en organisatie.

Ben jij een gedreven professional met ervaring in de financiële dienstverlening? Wil je bijdragen aan het maximaliseren van klant- en medewerkerswaarde? Dan is de functie van Manager Personeel en Organisatie bij Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën iets voor jou!

Als Manager Personeel en Organisatie werk je in een dynamische en complexe omgeving. Je schakelt met diverse stakeholders en draagt bij aan de doelstellingen van Streefkerk. Samenwerken, prioriteiten stellen, communicatiekracht, analyserend vermogen en resultaatgerichtheid zijn onmisbaar in deze rol. Je hebt de kans om de digitalisering binnen de makelaardij en verzekeringswereld te versnellen.


Wat ga je doen?

  • Je ontwikkelt nieuwe toepassingen en een nieuwe werkwijze, met name in Dias Cloud en Realworks.
  • Je levert een bijdrage aan de uitbouw en koppeling van diverse applicaties om het dagelijkse werk voor medewerkers en klanten te vergemakkelijken.
  • Je automatiseert processen en verandert werkwijzen.
  • Je stemt de roadmap en projecten af met stakeholders.
  • Je bent verantwoordelijk voor verlof- en verzuimregistratie en personeelsmanagement.
  • Je werkt nauw samen met de Directie.

Jouw talent

  • Hbo/Wo werk- en denkniveau, minimaal vijf jaar relevante ervaring binnen de financiële dienstverlening.
  • Marktkennis op het gebied van verzekeringen en makelaardij.
  • IT-vaardigheid om activiteiten te vertalen naar het IT-landschap.
  • Aantoonbare affiniteit met digitalisering en innovatie.
  • Verbindend vermogen en luisterbereidheid.
  • Zelfsturend, proactief en vasthoudend.

Wat bieden we jou?

  • Marktconform salaris op basis van kennis en ervaring
  • Contract voor 12 maanden
  • 24 verlofdagen, met mogelijkheid dit uit te breiden tot 30 dagen (op fulltime basis)
  • Kortingen op verzekeringen en diensten
  • Telefoon en laptop
  • Bonusregeling afhankelijk van teamprestaties en vakantiegeld
  • Hybride werkcultuur: thuiswerken en contact houden met het team.

Ben je nieuwsgierig geworden?

Reageer dan nog vandaag, want wij zijn benieuwd naar jou! Bel ons op en vraag naar Dirk Streefkerk. Dan maken we een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Of stuur een e-mail met je motivatie en cv naar

Interesse in een baan bij Streefkerk, maar staat jouw gewenste baan momenteel niet in de lijst met vacatures?

Werken bij Streefkerk Makelaardij o.g. & Assurantiën

Bij ons is het nooit saai. Ons kantoor geeft advies op het gebied van Schadeverzekeringen en Schadebehandeling, Hypotheken, Pensioenen, Taxaties en Aan-/Verkoop van woningen en bedrijfspanden. Dit doen we voor onze zakelijke en particuliere klanten. Een veelzijdig kantoor waarbij we onze klanten met persoonlijk advies begeleiden in het maken van de juiste keuzes.


Streefkerk Makelaars o.g. & Assurantiën

Weesperweg 2A 1398 XD Muiden Muiden Nederland



Functie:manager personeel & organisatie
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager Personeel en Organisatie Streefkerk assuradeuren 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures