Vacature Medewerker klantenservice

Medewerker klantenservice in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Ben je empathisch? Help je graag anderen met hun problemen? Bij onze opdrachtgever zijn we dan op zoek naar jou! Je kan volledig thuiswerken en 24 juni beginnen! Meer weten? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Salaris van 14,14 euro per uur;
  • volledig thuiswerken;
  • contract tot eind 2024 met kans op verlenging;
  • uren beschikbaar van 16 tot 32 uur per week;
  • meer leren over de telefonische klantenservice;
  • werken bij bedrijf in overheidsdomein.
wie ben jij

In deze functie ga je aan de slag met telefonie. Om die reden is het belangrijk om communicatief vaardig te zijn. Je krijgt ook te maken met verschillende casussen. Daarom leg je snel verbanden en kan je makkelijk schakelen. Niet alleen in de werkzaamheden, maar ook met de computersystemen. Verder ben je empathisch ingesteld en krijg je energie van anderen helpen. Wat is nog meer belangrijk:

  • beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 18 uur;
  • hbo werk- en -denkniveau;
  • spreekt Nederlands en Engels in woord- en geschrift;
  • telefonische klantenservice-ervaring is een pre;
  • communicatief vaardig;
wat ga je doen

In deze functie ga je aan de slag met telefonische klantenservice. Je helpt burgers bij vragen over visa's en reisdocumenten. Zo heb je burgers die vragen hebben over een pasgeboren kind en de documentatie die ze moeten aanvragen. Het volgende telefoontje is een klant die op zakenreis is in Brazilië en zijn reisdocumenten kwijt is. Hij heeft een nooddocument nodig, zodat hij weer terug kan naar Nederland. Je brengt in kaart wat er nodig is en zorgt dat alles hiervoor wordt geregeld. Het laatste telefoontje van de dag is dat iemand belt omdat de reisdocumentatie is verlopen. Jij noteert alles en informeert de burger over wat diegene kan verwachten.

waar ga je werken

Je gaat werken bij een bedrijf dat samenwerkt met overheidsinstanties. Het werk wordt gedaan vanuit huis. Je wordt via Microsoft Teams opgeleid en ontvangt een laptop van de opdrachtgever.

sollicitatie

Heb ik je aandacht? Is dit de baan die je zoekt? En ben jij de medewerker die wij zoeken? Mooi. Solliciteer dan vandaag nog met je cv en een korte motivatie. Tot snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:callcentermedewerker enqueteren
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:14 – 14
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.zuidwest@nl.randstad.com of 010 - 402 0582. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alblasserdam
  2. Medewerker klantenservice Randstad 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures