Vacature Medewerker orderverwerking

Medewerker orderverwerking in Hardinxveld-Giessendam

Bedrijfsomschrijving

Glasgroothandel en Glasindustrie van Noordenne B.V. is uitgegroeid tot een belangrijke speler op de internationale glasmarkt. Hun glas is inmiddels niet enkel meer in Nederland terug te vinden, maar door geheel Europa. Zelfs wereldwijd zijn steeds meer producten van hen te vinden. In 2019 is het gehele bedrijventerrein uitgebreid en compleet gemoderniseerd. Hierdoor beschikken zij over een pand van 28.000 m2 en zijn de kantoren van alle moderne gemakken voorzien. Dankzij hun unieke en vol geautomatiseerde en gerobotiseerde productielijn zijn de mogelijkheden eindeloos. 

Pluspunten van deze organisatie zijn: familie bedrijf, hechten veel waarde aan stabiliteit, sfeervol bedrijfsrestaurant, waardering in woord, mogelijkheden tot cursussen en opleidingen, goede pensioenregelingen en gebaar en nog veel meer!

Functieomschrijving

Als medewerker orderverwerking versterk jij de afdeling binnendienst doordat je er voor zorgt dat alles in goede banen verloopt. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het invoeren, bewaken en uitleveren van de verkooporders. Je zorgt voor een snelle en correcte verwerking van de orders in het systeem.

Onderstaande taken vallen ook binnen jouw werkzaamheden: 

  • Aanspreekpunt voor klanten;
  • Schakel tussen werkzaamheden, systemen, klanten en collega's;
  • Het op de juiste manier verwerken van de orders en de administratieve taken zoals archiveringswerkzaamheden;
  • Je ondersteunt je collega’s bij het gereed maken van de leveringen.
Functie-eisen

Om de functie van Medewerker Orderverwerking goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je je prettig voelt in een snelle en dynamische omgeving. Het schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen gaat je goed af. Enige ervaring richting klantencontact is prettig, maar niet een vereiste.

  • Het is belangrijk dat je minimaal 32 - 40 uur per week beschikbaar bent;
  • Afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Klantgericht.
Arbeidsvoorwaarden
  • Fulltime baan bij een hele mooie en moderne organisatie;
  • Startsalaris van €2501 bruto per maand in de dagdienst;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 24 vakantiedagen;
  • 8% vakantietoeslag.


Functie:commercieel binnendienst medewerker verzekeringen
Startdatum:10-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2501 – 3200
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker orderverwerking WerkTalent 10-06-2024

Bekijk ook andere vacatures