In deze functie ben je een belangrijke schakel tussen de organisatie en de klant. Op de servicedesk neem je telefoontjes van bewoners aan. Zij bellen met klachten zoals lekkages, verstoppingen en klemmende ramen of deuren. Jij staat hen vriendelijk te woord en regelt dat het probleem wordt opgelost. Hoe? Door goed door te vragen achterhaal je het probleem en bepaal jij wie dit kan oplossen. Vervolgens plan jij een afspraak in en stuur je de vakman op pad.
Wanneer alles is opgelost heb je weer contact met de bewoner. Je vraagt of alles naar wens is verlopen en verwerkt het hele proces in de administratie. Tot slot verzorg je de facturatie en sluit je het proces af.
Functie: | Servicedeskmedewerker, Medewerker Servicedesk |
Startdatum: | 10-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.