Kerkstraat 10-12
3361 BP Sliedrecht
Tel.
Menu
Officemanager (32-40 uur p/w)
Organisatie:
Wil jij aan de slag met het officemanagement van onze bedrijven en actief bijdragen aan onze woningbouw- en bedrijfsonroerendgoedprojecten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Moderne en innovatieve organisatie
Wij zijn actief in projectontwikkeling en in de bouw. Projectontwikkelaar Crossing Borders Development en bouwbedrijf Crossing Borders Building Solutions behoren tot dezelfde groep bedrijven. Wij werken in een moderne kantooromgeving.
Ontwikkeling en realisatie van energiezuinige woningbouwprojecten en duurzaam bedrijfsonroerendgoed staat bij ons centraal. Wij werken vanuit creatieve woonconcepten voor alle doelgroepen en sterke vastgoedoplossingen voor bedrijven. Bij woningbouwprojecten bieden wij woningen voor jongeren, starters, eenpersoonshuishoudens, jonge gezinnen, doorstromers, grote gezinnen en senioren.
Bedrijfsonroerendgoed ontwikkelen en realiseren wij met de wensen en ideeën van de eindgebruiker als uitgangspunt. Wij ontwikkelen en realiseren voornamelijk bedrijfshallen (al dan niet met kantoor).
Ook werken wij regelmatig op design & build basis samen met onze opdrachtgevers en nemen daarbij zowel de ontwerp- als realisatiefase van een project integraal aan. Bij een design & build traject is het ook mogelijk om het onroerend goed bij ons onder te brengen en van ons terug te huren.
Functie:
Als officemanager heb je een belangrijke, zelfstandige en afwisselende rol binnen onze organisatie.
Je draagt zorg voor de controle op alle contractstukken (koopaktes, splitsingsaktes e.d.) omtrent de verkoop van zowel woningen als bedrijfsonroerendgoed. Ook dossiervorming en het up-to-date houden van de server behoort tot je werkzaamheden. Je onderhoudt actief contact met notariskantoren, makelaars, huurders en kopers.
Ook het doen van bestellingen bij leveranciers is onderdeel van je functie. Daarbij verzorg je de eerstelijns telefoongesprekken, die voor de verschillende bedrijven binnenkomen.
Daarnaast organiseer je de voorbereiding van de verkoop van onze projecten (o.a. verzorgen van nieuwsbrieven, versturen van uitnodigingen en het organiseren van verkoopavonden). Je draagt er samen met je collega's zorg voor dat er brochures komen van ieder project en je regelt dat de projectwebsites er goed uit zien en gebruiksvriendelijk zijn.
Zichtbaarheid en vindbaarheid op Social Media en via onze website wordt ook voor onze organisatie steeds belangrijker. Je bent handig met Instagram, Facebook, X en LinkedIn en zorgt ervoor dat we via alle kanalen zichtbaar zijn en houdt de content van onze websites bij.
Functie eisen:
Arbeidsvoorwaarden:
Ben je geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geraakt van deze uitdagende en veelzijdige baan, dan nodigen we je graag uit om te solliciteren. Stuur je CV en een motivatiebrief naar
De procedure bestaat uit een kennismakingsgesprek en een afrondend gesprek, waarin ook de arbeidsvoorwaarden nader worden besproken.
Wil je graag meer te weten komen over deze functie, dan kun je ook eerst contact opnemen met via of telefoonnummer .
Neem direct op
Wij komen graag in contact met u. Meer van ons weten? U kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Functie: | officemanager |
Startdatum: | 23-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.