Vacature Personal Assistant

Personal Assistant in Rotterdam

BuzinezzClub

Personal Assistant Naomi Goncalves 2024-05-29T09:17:38+00:00

Stage: Trainer bij de WerkClub

De WerkClub helpt nieuwe Nederlanders op weg naar werk

MBO of HBO

Rotterdam (24 uur)

Personal Assistant

Ben jij de onmisbare Personal Assistent die wij zoeken? Omschrijf jij jezelf als perfectionistisch, multitasker en servicegericht en heb je een hands-on mentaliteit en proactieve instelling?

Dan zit je goed, want wij zijn op zoek naar een enthousiaste Personal Assistent, om de te ondersteunen en ontzien.

De BuzinezzClub Foundation

De BuzinezzClub Foundation maakt kwetsbaren kansrijk op de arbeidsmarkt. Wij doen dit vanuit de overtuiging dat iedereen evenveel kansen verdient. Ons doel is dat alle jongvolwassenen én Nieuwkomers in Nederland dezelfde kansen krijgen om hun talenten in te zetten voor de maatschappij en het beste uit zichzelf halen. Kortom: Iedereen Kansrijk!

Sinds 2009 zijn meer dan 5.500 jongvolwassenen getraind, waarvan 60-70% duurzaam succes bereikt met een baan, opleiding, eigen bedrijf of een combinatie van alle drie. Deelnemers worden levenslang member van de club. Op deze wijze fungeren we als carrière coach voor de mensen aan de basis van de arbeidsmarkt. Het initiatief is in Rotterdam-Zuid geboren en heeft zich de afgelopen 15 jaar bewezen in meerdere regio's in Nederland als partner van gemeenten en MBO-instellingen. In 2019 heeft de VN ons tot wereldwijde best practice benoemd.

Dit is de functie die je gaat vervullen:

Als Personal Assistent werk je vanuit ons kantoor in hartje Rotterdam en ben je de rots in de branding van de : . Doordat jij hem op zoveel mogelijk gebieden assisteert en ontzorgt, kan hij zich op zijn werk richten.

Naast het beheren van zijn agenda, ben jij ook het aanspreekpunt voor verschillende partijen van de overheid en diverse ondernemers. Daarnaast onderhoud je telefonisch contact met wethouders en andere prominente mensen op overheidsniveau. Dit betekent dat je in staat moet zijn om goed te schakelen tussen diverse gesprekspartners. Je communiceert helder, professioneel en plezierig.

Het notuleren bij belangrijke vergaderingen hoort ook tot je takenpakket. Als de rechterhand van de zorg jij voor een duidelijke en bondige verslaglegging, zodat alle afspraken en actiepunten voor alle betrokkenen duidelijk zijn. Deze functie vraagt veel zelfstandigheid en proactiviteit van je. Ook moet je het hoofd koel kunnen houden en prioriteiten kunnen stellen.

Verantwoordelijkheden in deze functie:

  • Beheren van de agenda en het organiseren van afspraken;

  • Beheren van de mailbox: screenen van binnenkomende berichten en verzorgen correspondentie;

  • Voorbereiden van afspraken en vergaderingen;

  • Notuleren tijdens vergaderingen.

Dit heb je nodig om de functie goed uit te voeren:

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau en een afgeronde secretariële opleiding);

  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als Personal Assistent op minimaal management niveau;

  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en beheerst het Engels zowel mondeling als schriftelijk goed;

  • Je beheerst de programma's binnen MS Office pakket uitstekend;

  • Je bent in staat te communiceren op diverse niveaus.

Dit bieden we jou:

Een uitdagende functie met inhoud en verantwoordelijkheid binnen een snelgroeiende organisatie. We bieden je om te beginnen een tijdelijk contract van 7 maanden, met verlenging naar een jaarcontract en onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Ons aanbod op een rij:

  • Een functie voor 24 uur per week (meer of minder uur kan in overleg);

  • Een 7 maanden contract met zicht op verlenging (jaarcontract/onbepaalde tijd)(voor deze functie nemen wij geen zzp-ers aan);

  • Inschaling zal plaatsvinden op basis van opleidingsniveau en ervaring (CAO Sociaal Werk schaal 4 €2510 tot €3215,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek);

  • IKB (Individueel Keuzebudget) van 17% per maand;

  • Pensioenopbouw bij PFZW (Pensioenfonds Zorg & Welzijn);

  • Vrijheid en korte communicatielijnen met een prettige en informele werksfeer.

  • Zelfverantwoordelijkheid en korte communicatielijnen in een prettige en informele werksfeer.

We ontmoeten je graag!

Solliciteer direct en stuur jouw cv én motivatiebrief via LinkedIn, onze website of mail t.a.v. (/Bestuurder), naar .



Functie:personal assistant
Startdatum:29-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:3215 – 3215
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Personal Assistant Buzinezzclub 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures