Vacature Real Time Analyst Workforce Management

Real Time Analyst Workforce Management in Rotterdam

Als Workforce Management Real Time Analyst ben je als het ware de poortwachter van onze klantenservice operatie. Je houdt je bezig met het monitoren en opstellen van de roosters van onze klantadviseurs in het call center. Je werkt met Intraday voor het monitoren van productiviteit (afhandeltijd) en shrinkage (correctiefactor). Je neemt corrigerende maatregelen zodat kwantitatieve KPI’s worden behaald op dag- en weekniveau.

De afdeling bestaat uit een divers, gemotiveerd en gezellig team van ongeveer 25 collega's. Geen dag is hetzelfde en daarom kunnen we spreken van een uitdagende functie waarin ontwikkeling en innovatie centraal staan!

Dagelijkse taken en verantwoordelijke heden zijn o.a.:

  • Het signaleren van afwijkingen op KPI's richting het Client Team indien agents niet conform rooster actief en/of onvoldoende productief zijn.
  • Acties uitzetten n.a.v. gesignaleerde afwijkingen;
  • Het voeren en bijwonen van overleggen met Team Leaders en Operations Managers over de gang van zaken, bijzonderheden en uitdagingen.
  • Je geeft hierbij advies voor efficiency verbetering richting het Client Team en Workforce Management Supervisors;
  • Het genereren en analyseren van verschillende rapportages uit geautomatiseerde systemen.

Wat vragen wij

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Cijfermatig en analytisch inzicht;
  • Goede computervaardigheden (Excel, Outlook, Word, etc.)
  • Flexibiliteit en fulltime beschikbaarheid m.b.t. werktijden
  • Frisse ideëen over hoe we de performance en motivatie van onze klantcontact medewerkers kunnen vergroten.
  • Vloeiend Nederlands en goed Engels

Wat bieden wij

Een boeiende, mensgerichte functie met constante uitdaging bij een groeiende organisatie vol ambities. Werken met een gemotiveerd, creatief en collegiaal team met een informele en professionele sfeer met een dosis fun.

Onze belangrijkste arbeidsvoorwaarden zijn;

  • Thuiswerkdag
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantietoeslag
  • 2 verlofdagen ter compensatie van de wachtdagenregeling bij ziekte
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Fietsplan
  • Toplocaties in het centrum van Rotterdam en/of Tilburg


Functie:Analist callcenter
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 2600
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Real Time Analyst Workforce Management Conduent 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures