Als Workforce Management Real Time Analyst ben je als het ware de poortwachter van onze klantenservice operatie. Je houdt je bezig met het monitoren en opstellen van de roosters van onze klantadviseurs in het call center. Je werkt met Intraday voor het monitoren van productiviteit (afhandeltijd) en shrinkage (correctiefactor). Je neemt corrigerende maatregelen zodat kwantitatieve KPI’s worden behaald op dag- en weekniveau.
De afdeling bestaat uit een divers, gemotiveerd en gezellig team van ongeveer 25 collega's. Geen dag is hetzelfde en daarom kunnen we spreken van een uitdagende functie waarin ontwikkeling en innovatie centraal staan!
Dagelijkse taken en verantwoordelijke heden zijn o.a.:
Wat vragen wij
Wat bieden wij
Een boeiende, mensgerichte functie met constante uitdaging bij een groeiende organisatie vol ambities. Werken met een gemotiveerd, creatief en collegiaal team met een informele en professionele sfeer met een dosis fun.
Onze belangrijkste arbeidsvoorwaarden zijn;
Functie: | Analist callcenter |
Startdatum: | 30-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2400 – 2600 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.