Je bent in deze (parttime) functie verantwoordelijk voor betrouwbare en nauwkeurige administratieve afhandeling van een verscheidenheid aan zaken met betrekking tot de personeelsadministratie (denk hierbij aan in- en uitdiensttreding, mutaties, pensioen, ziekte-/herstelmeldingen, studieovereenkomsten). Je staat de directie, het management en de medewerkers te woord betreffende vragen over arbeidsvoorwaarden en andere personeelszaken. Erg belangrijk is dat je actief bijdraagt aan een goede interne en externe communicatie. Je bent enthousiast, en weet ook anderen te enthousiasmeren. Je vindt het leuk om ergens je schouders onder te zetten, en bent constant bezig met het optimaliseren van processen. Je werkt uiterst nauwkeurig en kan goed volgens richtlijnen en procedures werken. Het takenpakket is zeer afwisselend. Als concrete taken mag je onder andere zien:
JOUW PROFIEL
Functie: | Hr medewerker |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 0 – 0 |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Alblasserdamkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alblasserdam via Alblasserdamkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alblasserdamkrant.nl.
© Alblasserdamkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.