Vacature Intercedent

Intercedent in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Als je bij Olympia komt werken ga je een avontuur aan. Je sluit je aan bij een professionele uitzendorganisatie waar een sfeer heerst van ondernemerschap, collegialiteit en grote ambities. Binnen Olympia is geen ruimte voor discriminatie. Iedereen doet ertoe, iedereen is welkom. Alle mensen, van jong tot oud en iedere afkomst, geloof, geslacht, seksuele voorkeur, nationaliteit, et cetera. Ieder mens is uniek en brengt een unieke waarde. Je gaat aan de slag in Rotterdam samen met Romy, Sascha, Danique, Angela en Noa. Jullie vestiging richt zich op het Grootbedrijf- en MKB segment, maar ook op KCC (Klantcontact). Samen worden er successen gevierd, hard gewerkt en veel gelachen. De vestiging van Rotterdam zit vlak bij de Erasmusbrug en heeft een tof uitzicht. Verder zijn ze met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Functieomschrijving

Help jij vandaag Yassin aan een baan en morgen Denise? Dankzij jouw dagelijkse inzet help jij elke dag mensen aan een baan. Als intercedent voor de vestiging Rotterdam bemiddel je tussen werkzoekende kandidaten en je KCC (klantcontactcenter) klanten met een vacature. Jij maakt dus de perfecte match. Of iemand ergens goed past zie je niet altijd op een cv. Daarom vraag je door waar een ander allang gestopt is en bespreek je met de kandidaat hoe je kan helpen aan werk van betekenis. Je proeft de sfeer bij je klant, je kijkt mee op de werkvloer en zo weet je wie er zich thuis gaat voelen.

Samengevat zijn jouw taken:

  • Creatieveling. Het proces bij jouw klant loopt spaak zonder de juiste mensen. Je hebt dus een verantwoordelijke baan in een krappe arbeidsmarkt. Als recruiter zet je alle kanalen in om kandidaten te vinden. Je speurt onze database af, volgt leads van campagnes op en gebruikt slim social media. Je krijgt bij Olympia veel ruimte bij om creatief te zijn. Als jij denkt dat flyeren bij een evenement zinvol is: stem het af met je leidinggevende en probeer het maar. In deze functie kun je volop vindingrijk zijn en buiten de kaders denken.
  • Bouwen. Je bouwt de relatie met je klanten uit door contact te onderhouden en ze met raad en daad bij te staan. Dit doe je fysiek op locatie bij de klant, maar ook op afstand vanuit onze vestiging in Rotterdam. Het gaat bij ons om een duurzame relatie met klanten. Je denkt mee en optimaliseert processen zoals voorstellen, in dienst treden en onboarding. Verder ben je voor je klant expert en sparringpartner op het gebied van wet- en regelgeving in flexibele arbeid.
  • Relatie aangaan. Je bouwt aan een duurzame relatie met je klanten. Jij bent voor je klant expert en gelijkwaardig gesprekspartner op het gebied van HR-vraagstukken, arbeidsbemiddeling, flexibele arbeid en wet- en regelgeving. 
  • Koffiedrinken. En terwijl jij op de werkvloer van je klant aanwezig bent praat je met de flexkrachten en je contactpersonen en luister je vooral goed.
  • Bewaken. Je bent bewaker van processen, onderlinge afspraken, verzuimcases, dossiers en van een juiste vastlegging van de administratie.
Functie-eisen

Je bent iemand die houdt van aanpakken en er van geniet om vraagstukken zo op te lossen dat alle partijen tevreden zijn. Je bent commercieel en sociaal ingesteld zodat je de dienstverlening van Olympia uitbreidt waar dat kan. Je vindt een prettige werksfeer belangrijk, hebt een gezonde dosis humor en onderstaande punten passen bij jou:

  • Procesmatig werken. Iedere klant werkt via een ander proces en waarin je ook suggesties tot verbetering doet.
  • Snel schakelen. Je werkt in verschillende systemen, voor meerdere klanten en met een brede doelgroep aan kandidaten. Je moet dus snel schakelen in werk- en communicatiestijl.
  • Mbo+ of een hbo werk- en denkniveau.
  • Stage- of werkervaring in een commerciële omgeving, zoals commerciële arbeidsbemiddeling, verkoop, toerisme of hospitality.
Arbeidsvoorwaarden

Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren en in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia?

Dan beloven wij jou dit:

  • Voel je gewaardeerd in een omgeving waar iedereen welkom is.
  • Maak, samen met ons, werk van je persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Haal energie uit onze unieke ‘wij-maken-het-waar’ cultuur.
  • Haal persoonlijke en maatschappelijke betekenis uit werk.

Wat kun je verder verwachten:

  • Een parttime of fulltime dienstverband van 32, 36 of 40 uur per week. Jij bepaalt wat het beste bij je past.
  • Een salaris in schaal 5 of 6, tussen € 2.496 tot € 3.226, dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Onkostenvergoeding van €105,- netto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Een mooie bonus aan het einde van het jaar.
  • Bovengemiddeld veel vakantiedagen, 32,5 verlofdagen bij 40-urige werkweek. 
  • 8% vakantietoeslag.
  • Volledige reiskostenvergoeding op basis van al het openbaar vervoer door middel van een zakelijke OV-kaart of een kilometervergoeding vanaf 10 km (€0,23 per kilometer). 
  • Ruime opleidingsmogelijkheden via de Olympia Academie en de focus op je persoonlijke groei en ontwikkeling. Denk hierbij aan de doorgroeimogelijkheden tot Accountspecialist, Manager of Procesmanager.
  • Een laptop en smartphone om je werk goed te kunnen uitvoeren.
  • Bij Olympia geven we onze collega’s de mogelijkheid om drie officiële feestdagen per jaar om te ruilen voor een andere culturele of religieuze dag die voor hen belangrijk is. 
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals; een gunstige pensioenregeling en korting op verzekeringen.
  • Eens per jaar een “Dag van betekenis”. Een vrije dag die je volledig zelf invult om iets te doen wat veel voor je betekent.

Geïnteresseerd? We kijken uit naar je sollicitatie. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier. Wil je eerst wat meer weten over de functie of over Olympia? Bel dan met onze Corporate Recruiter Youri Hunsel op 0641122521 of stuur een mailtje naar corporaterecruitment@olympia.nl.



Functie:Arbeidsbemiddelaars en uitzendbureaumedewerkers
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3226 – 3226
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Alblasserdamkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alblasserdamkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Intercedent Olympia 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures